Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

zondag 1 januari 2023

Kröv Rijnland Palts Duitsland

Een eenvoudige blog. Ik heb nog niet zoveel zin in het bloggen dus ik hou het nog maar simpel.  

Met mijn verjaardag in november een midweek naar Duitsland geweest. Uitzicht van ons huisje in de mist. Ik heb nog meer mistfotos van een ander uitzicht die post ik later. 







Er zaten niet veel vogels in het zicht, wel boven het dal in de grote bomen. 
Deze grote bonte specht zat naast ons huis. 

Middelste bonte specht (Dendropicos medius)

 Bij thuiskomst bij het huisje stond er een fles wijn op me te wachten. Aangezien ik nooit alcohol drink was mijn man er gelukkig mee. 


Iedereen bedankt voor de berichten en de beste wensen voor 2023

12 opmerkingen:

  1. In questo nuovo anno vorrei che tu avessi uno splendido gennaio, un dolce mese di febbraio, un marzo felice, un aprile senza stress, un maggio all'insegna del divertimento, gioia e spensieratezza da giugno a novembre, ed infine un indimenticabile Dicembre colmo di felicità e amore. Possano i miei desideri diventare realtà. Buon 2023.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ti auguro un anno sereno e pieno di felicità. Un anno da vivere a passo lento edintensamente, gustandoti ogni passo.
    Buon 2023

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful photos, Caroline. The woodpecker is lovely. I have the same bird in my yard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely views and a great sighting of the woodpecker.
    Have a happy new week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Happy belated birthday, Caroline. I too would have enjoyed the wine. Good food and fine wine is the hallmark of a civilized society!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Caroline een heel mooi jaar en veel gezondheid gewenst aan jullie met veel fotografie plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bonjour Caro,
    C'est un bel anniversaire ! La vue est superbe.
    Je te souhaite une bonne année Caro avec l'nvie de partir faire des photos et de les partager sur ton blog.
    Bises

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Caroline.

    Mooi gebied daar en mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens je het beste in 2023 Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nice photographs you've shared.
    I'm pleased your husband enjoyed the wine :)

    My good wishes.

    All the best Jan
    https://thelowcarbdiabetic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Caroline,
    Lekker om een paar dagen even weg te zijn. De Pfalz is dan zeker geen verkeerd plekje om te zijn. Mooie natuur en mooie foto's.

    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Caroline,
    Wat een mooi gebied en mooie foto's!
    De specht is naar mijn mening een Middelste bonte specht. Nog mooier en bijzonder dat je die te pakken had. Je moet er nog maar eens goed naar kijken vooral naar zijn wangetjes en de kleur rood op zijn kop.
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.