Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

vrijdag 24 juni 2022

Tuinvogels

Ik heb weer een blog klaar over ons eigen gebied maar eerst plaats ik een paar fotos van tuinvogels. Momenteel komen er heel veel merels (Turdus merula). zowel mannetjes als vrouwtjes, soms zanglijsters en mussen. Pas 2 nestjes koolmeesjes in de tuin gehad. Daar heb ik geen fotos van. Deze week niet gefotografeerd omdat ik vorige week mijn schouder bezeerd heb en ook geen zin had. Helaas ook afscheid moeten nemen van een familielid die ook mijn blog volgde. 


Merel (Turdus merula)


Zanglijster in het zonlicht (Turdus philomelos)


2 zanglijsters (Turdus philomelos)

Zanglijster (Turdus philomelos)


In loving memory !

Good bye may seem forever.
Farewell is like the end, but in
my heart is the memory and
there you will always be.

Walt Disney


7 opmerkingen:

  1. wat heerlijk om dit allemaal in je tuin te hebben het zal een gezellig gekwetter en gezang zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your garden sounds enchanting with all the visitors that come and sing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Caroline,
    Super dat je zoveel merels en ook zanglijster in de tuin hebt.
    Ik wens je sterte met het verlies van je familielid en trouwe volger.
    Lieve groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Caroline.

    Een mooie serie van deze vogels.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Les oiseaux des jardins méritent aussi toute notre attention. J'aime beaucoup les grives. Mais ce que j'aime plus que tout ce sont les chants des deux espèces.
    Bisous Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Che belli. Durante la pandemia ho cominciato anch'io a fotografare gli uccelli in giardino e mi son stupito di tutta questa varietà.
    Ciao Caroline

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.