Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

woensdag 16 maart 2022

Nationaal Park Oosterschelde

 Rondje langs de Oosterschelde gereden. Er zijn al veel vogels weg. Ik hoop er straks nog in zomerkleed te zien.
Kleine zilverreiger en wulp heb ik ook gezien maar die zien we hier heel veel. 


Er zwom een alk (Alca torda) voorbij. 


Alk (Alca torda)


Eemshorn 
Trailing Suction Hopper Dredger 


Scholekster (Haematopus ostralegus)
Steenloper (Arenaria interpres)

Scholekster (Haematopus ostralegus)

De middelste zaagbek (Mergus serrator) man staat er niet zo mooi op. Hij zwom net weg. 

Middelste zaagbek ♂ (Mergus serrator)

Middelste zaagbek ♀ (Mergus serrator)



Zilverplevier (Pluvialis squatarola)

Iedereen bedankt voor de berichten !

14 opmerkingen:

  1. Alca Torda, would be nice to see and photograph sometimes. Thanks for the great photos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Caroline,
    The birs are so beautiful, and great photos!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sono sempre un dono le tue foto.
    Complimenti, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meeste vogels herken ik wel zie die ook regelmatig, maar een alk heb ik nog niet gezien, toch leuk als je daar van foto's kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Another delightful visit to the coast, Caroline. Always enjoyable.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Caroline.

    Mooi gebeid, wat een leuke vogel is dat de Alk.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Caroline,
    Mooie foto's weer . Ik ben wel jaloers dat je " vaak " een kleine zilverreiger ziet!!! haha!
    Maar je zilverplevieren zijn ook super.
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier zie je de kleine ziverreiger heel veel. Ik fotografeer ze nog niet eens altijd. Bij elk rondje zie ik er wel enkele.

      Verwijderen
  8. Hier raakt je toch nooit uitgekeken iedere keer is het weer anders en word je verrast.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I have enjoyed your photos of you visit to the sea, Caroline. It is many years since I last saw a Razorbill in winter plumage, so thank you for the reminder. Best wishes - - - Richard

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.