Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

donderdag 3 maart 2022

Brabantse Biesbosch -Werkendam

In januari nog eens naar de Biesbosch Werkendam geweest op een ochtend. Het was mistig maar op de weg viel het mee. 

https://np-debiesbosch.nl/


Grote zilverreiger (Ardea alba)

Meerkoet (Fulica atra)

Rose en Puck bij Museumeiland 


Deze grote zaagbekken (Mergus merganser) zwommen onder een brug door. Ik zag vanuit de auto, voor ik uitgestapt was waren ze weeral een eind verder gezwommen. 

Grote zaagbek ♂ (Mergus merganser)

Grote zaagbek ♀ (Mergus merganser)

Grote zaagbek ♂ ♀ (Mergus merganser)

Fuut (Podiceps cristatus)

Kuifeend ♂♀ (Aythya fuligula)

Blauwe reiger (Ardea cinerea)



Grote zilverreiger  (Ardea alba)




Blauwe reiger (Ardea cinerea)


Ik hoop altijd een bever (Castor fiber) te zien helaas weer geen gezien. 


Op weg naar huis even langs de Groesplaat gereden om te kijken of ik de IJslandse paarden zag. 

De Groesplaat Woudrichem 


IJslandse paarden (IJslander)


Iedereen bedankt voor de berichten en een fijn weekend ! 🌞



2 opmerkingen:

  1. Hoi Caroline,
    Mooie fotoverslag van de Biesbosch!
    Laat ik daar nou afgelopen zondag ook geweest zijn!
    Ik heb wel waterbuffels gezien, maar geen IJslandse paarden, daar zijn we ook niet geweest. Prachtige sfeerplaat heb je van ze gemaakt. Gezocht naar zaagbekken, maar die ook niet gezien. Je hebt ze er mooi op staan!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.