Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

zaterdag 22 januari 2022

Zeeuws-Vlaanderen Zeeland deel 1

Breskens 

Als we in Zeeuws-Vlaanderen zijn rijden we soms via een andere route naar huis. 

Voor we naar de Panoramaweg rijden passeren we eerst Waterdunen
Waterdunen zal ik voornamelijk vanaf de weg fotograferen want het is veel te ver lopen in het gebied naar de hutten en vogelkijkschermen voor mij. 



Vogelkijkscherm Waterdunen 


De vogelkijkhut heb ik nog niet gefotografeerd. 



Panoramaweg Breskens 

Ik vermoed dat het achterste schip MSC Branka is, ik kan het niet lezen. 


MSC Pegasus 
Containership

MSC Pegasus 

Er liepen wat minder drieteenstrandlopers (Calidris alba) dan vorige winter. 




Drieteenstrandloper (Calidris alba)



Panoramaweg Breskens 
Vuurtoren Nieuwe Sluis Breskens

Uitzicht op Vlissingen 


Margarethapolder Terneuzen


Vogelkijkscherm 

Het vogelbroedeiland is op 13 maart 2019 geopend. 




Uitzicht vanuit de hut 

Krakeend (Mareca strepera)

Dodaars (Tachybaptus ruficollis)

Kuifeend (Aythya fuligula)

Vogeltelpost op de dijk





Spring
Oil/Chemical tanker


HMM Daon 
Containership 

Dole Africa
Reefer
(voor goederen die gekoeld moeten worden)

Uitzicht op de Vlakebrug Hansweert

Deze brug is niet ver van ons huis. 



Het Verdronken Land van Saethinge 

Vogelkijkhut Het Verdronken Land van Saefthinge 







Iedereen bedankt voor de berichten ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.