Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

donderdag 20 januari 2022

Heel veel vogeltjes .

Gisteren tijdens mijn rondje vlogen er heel veel vogeltjes vanaf een akker naar een boom op een boerderij en terug. Op het akker kon ik ze helemaal niet fotograferen en de boom was best ver en mistig. Toch een poging gedaan vanaf de weg.
Ik zie zelf de Keep (Fringilla montifringilla), de Vink (Fringilla coulebs). Misschien ook een Putter (Carduelis carduelis) en een Frater (Linaria flavirostris) ertussen. Welke zien jullie ?
Het waren er veel meer dan op deze fotos. Misschien wel 100. 




Boven op de tak een Frater ? Linaria flavirostris)


De rest van de fotos plaats ik nog. 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.