Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

vrijdag 12 maart 2021

Zeeuwsch-Vlaanderen Zeeland


Margarethapolder Terneuzen 



De mannelijke torenvalk is geringd. Helaas kan ik het niet lezen.
De torenvalken met 1 worden in de nestkast geringd heb ik gehoord. 
Helaas vloog hij weg. 

Geringde torenvalk ♂ (Falco tinnunculus)

Torenvalk ♀ (Falco tinnunculus)


Vogelkijkscherm 

Sinds maart 2019 is er ook een broedvogeleiland.



Tafeleend ♂ (Aythya ferina)

Tafeleend ♀ (Aythya ferina)

Bovenop de dijk is er ook een vogeltelpost. Misschien ga ik daar de volgende keer heen.

Montreal Express Hapag-Lloyd 


Uitzicht op de radartoren Ossenisse 

Perkpolder 


Verdronken land van Saefthinge 



Vogelkijkhut Verdronken Land van Saefthinge 


1 vogel gezien maar toen ik mijn camera had gepakt was hij weg. 


Uitzicht vanaf de toren op het gebied. 





Er zitten nog 2 haasjes in de kuil en 1 haasje rechts van de haas. Je ziet nog net de oortjes. 

Haas (Lepus europaeus)

Iedereen bedankt voor de berichten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.