Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

dinsdag 16 maart 2021

Veerse Meer Zeeland

In januari gingen we een rondje rijden en er was een kortbekzeekoet gezien op het Veerse Meer. Ik ga nooit op waarnemingen af maar ik dacht toch even kijken of ik hem niet zie. Er stonden enkele vogelaars met een scope en er liepen enkele mensen. Een enkele zag hem in de verte, helaas heb ik hem niet gezien. We zijn toen naar de andere kant gereden maar helaas daar ook niks gezien.

Het licht van de fotos is slecht maar je kan niet altijd mooi licht hebben. 

Een krantenbericht :

https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/verdwaald-op-het-veerse-meer-eerste-levende-kortbekzeekoet-in-zeeland~aab9a2e0/?referrer=htps%3A%2F%2Fwww.zeelandnet.nl%2F




Er zwommen een aantal eenden maar het licht was heel slecht. Ondanks dat het slechte fotos zijn plaats ik ze toch maar. 

Middelste zaagbek ♂ (Mergus serrator)

Middelste zaagbek ♀ (Mergus serrator)

Brilduiker ♂ ♀ (Bucephala ciangula)

De damherten die op het eiland Haringvreter in het Veerse Meer lopen. 


Damhert (Dama dama)

Een torenvalk onderweg op een verkeersbord. 

Torenvalk (Falco tinnunculus)

Iedereen bedankt voor de berichten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.