Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

woensdag 28 oktober 2020

Yerseke Moer- Koude - en Kaarspolder Yerseke

 Mijn gewoonte is iedere week een rondje rijden door ons eigen gebied, momenteel sla ik weleens een week over, afhankelijk van het weer of wat ik die week te doen heb. De boeren zijn ook nog steeds aan het werk dus de smalle weggetjes met de sloten vermijd ik dan meestal. 

Ik zitten wel een paar van dezelfde soorten vogels bij zoals de pijlstaart en zanglijster maar zijn wel andere vogels op een andere plaats gefotografeerd. 

Deze torenvalk zat lekker in het zonnetje schepen te spotten langs het kanaal. 


Torenvalk ♂ (Falco tinnunculus)

Roodborst (Erithacus rubecula)

Merel ♀ (Turdus merula)

Vink ♀ (Fringilla coulebs)


Tapuit ♀ (Oenanthe oenanthe)

Zanglijster (Turdus philomelos)


Smient (Mareca penelope)

Vink ♂ (Fringilla coulebs)

Dit boompje wordt heel vaak gefotografeerd. 

Yerseke Moer 

Vink ♂ (Fringilla coulebs)

Slobeend ♂ (Spatula clypeata)
Op de achtergrond een wintertaling. (Anas crecca) 

Huismus (Passer domesticus)

Zeekraal in bloei (Salicornia)



Kleine zilverreiger (Egretta garzetta)

Zanglijster (Turdus philomelos)


Pijlstaart ♂ (Anas acuta)
Zeekraal (Salicornia)

Pijlstaart ♀ (Anas acuta)

Koperwiek (Turdus iliacus)

Fazant ♀ (Phasianus colchicus) 

Roodborsttapuit ♀ (Saxicola rubicola)

Pijlstaart ♂ (Anas acuta)
Smient ♂ (Mareca penelope)

Ook nog een groene specht gezien maar die vloog helaas weg. 

Ook nog langs de Oosterschelde gereden maar die fotos laat ik in een andere blog zien. Vaak doe ik dat samen met Yerseke Moer, afhankelijk van het tij.

Iedereen bedankt voor de reakties. 

Mijn foto van de koereiger staat vandaag op Omroep Zeeland



Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.