Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

dinsdag 20 oktober 2020

Hirtshals Denemarken

Hirtshals ligt in Noord- Jutland, er is een ferry naar Noorwegen, Faeröer en IJsland. De ferry hebben we deze keer in de verte zien varen. De eerste keer dat we er heen gingen in deze vakantie was het bewolkt. De volgende dag zijn we nog een terug gegaan met zonnig weer. Deze keer niet zoveel bijzondere vogels gezien op de korte tijd dat we er waren.



Hirtshals Fyr (vuurtoren) op de bewolkte dag.

Rose en Puck 

De zonnige dag. 

Hirtshals Fyr 






Ik vermoed een zilvermeeuw met een zeester. 


Geelgors ♀ (Emberiza citrinella)


Nog enkele steltlopers van het strand van Hirtshals. De andere heb ik al in de blog Zeevogels Denemarken Noordzee geplaatst. 

Grote stern (Thalasseus sandvicensis)

Grote stern (Thalasseus sandvicensis)
Bonte strandloper (Calidris alpina)

Hier zit ook een krombekstrandloper tussen denk ik. 


Bonte strandloper (Calidris alpina)

Augustus 2020 

Ik wil iedereen bedanken voor de berichten op de vorige blog. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.