Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

dinsdag 22 september 2020

Route vogelkijkhutten fjorden Vejlerne #1

Allereerst iedereen bedankt voor de berichten. 

De route langs de vogelkijkhutten van de fjorden weer gereden. Er zat helaas weer veel wind zoals het jaar voordien. Dan zie je minder vogels. 
Ik verdeel de route over enkele blogs. De route naar de hutten kunnen jullie vinden op de pagina vogelkijkhutten Denemarken. 

Bygholmskulet 



In deze hut vond ik het wel wat druk in augustus. Op de parkeerplaats stoppen veel mensen om wat te zitten en eten en gaan dan even de hut in. Dus niet zoveel vogels gefotografeerd. 


Hier zag ik vooral de steltlopers die ik ook op de stranden zag. Maar alles ver weg. 


Rose en Puck 


Boerenzwaluw (Hirundo rustica)


Boerenzwaluw (Hirundo rustica)


Tureluur (Tringa totanus)


Arup Vejleskjulet 








Ree (Capreolus capreolus)


Tømmerby Fjordtårnet 




Uiteindelijk durfde ik de trap niet op dus geen fotos vanaf boven gefotografeerd. 




Atalanta (Vanessa atalanta)

Akkerhommel (Bombus pascuorum)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.