Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

vrijdag 25 september 2020

Het Goese Sas Zeeland

 Ik heb nog steeds fotos van de vakantie naar Denemarken maar af en toe doe ik er wat anders tussendoor. Begin augustus zijn we nog eens gaan kijken naar de zwaluwen bij het Goese Sas. Het was laag water dus verder weinig vogels gezien, wel wat vlinders. 

Het Goese Sas

 Een buurtschap in de gemeente Goes bij het dorp Wilhelminadorp. Het ligt aan de monding van het havenkanaal vanuit Goes in de Oosterschelde waar de sluis zicht bevindt. 

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Goese_Sas

 Deze week is er in de Oosterschelde de Lederschildpad gespot. Momenteel wordt hij op meerdere plaatsen in de Oosterschelde gezien. Ik heb hem zelf nog niet gezien. 

https://duikeninbeeld.tv/lederschildpad-verdwaald-in-oosterschelde/


Rose en Puck 


Sluis 



Bruin zandoogje (Maniola jurtina)




Boerenzwaluw (Hirunda rustica)

Aalscholver (Phalacrocorax carbo)



Boerenzwaluw (Hirunda rustica)


Bontbekplevier (Charadrius hiaticula)

Ik denk dat de boerenzwaluwen nu wel vertrokken zijn. Binnenkort daar weer eens wandelen met de honden.
Iedereen bedankt voor de berichten. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.