Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

woensdag 22 januari 2020

Yerseke Moer-Koude- en Kaarspolder

Een klein rondje door Yerseke Moer gereden. Eerst was het nog mistig. 
Het broedgebied voor de meeuwen, visdiefjes, sterns etc ligt er maar verlaten bij. 


Momenteel zwemmen er bergeenden en andere eenden. 

Bergeend (Tadorna tadorna)

Wintertaling ♂ ♀ (Anas crecca)


Mijn grote vriend de torenvalk was er ook weer. Hij was helemaal nat van de mist. 
Ik kan redelijk dichtbij komen. 








Torenvalk ♂ (Falco tinnunculus)

Later kwam de zon er nog even door.

Slobeend ♂♀ (Spatula clypeata)

Enkele rietgorzen vlogen heen en weer. 



Rietgors (Emberiza schoeniclus)


Roodborsttapuit (Saxcicola rubicola 

Ik heb nog 3 kleine zilverreigers gezien, ik heb er maar 1 kunnen fotograferen. Ze zijn best wel schuw. 


Kleine zilverreiger (Egretta garzetta)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.