Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

maandag 20 januari 2020

Hansweert Westerschelde

Hansweert  4 augustus 2019

Meestal plaats ik recente fotos maar ik vond nog een map fotos van augustus waar nog niets mee gedaan was. 


Deze visdiefjes heb ik in het kanaal van Zuid Beveland gefotografeerd. 
Ze gingen weer richting het zuiden. Ze overwinteren langs de westkust van Zuid Europa en West Afrika, omgeving Mauritaniĕ en Nigeria.
Een aantal gaan naar Zuid-Afrika. 
Ik denk dat er ook een enkele grote stern tussen zit.
Ze komen hier weer terug half maart- half mei. 


Uitrusten voor de lange reis. 

Visdief (Sterna hirundo)
Grote stern (Thallasseus sandvicensis)

Grote mantelmeeuw (Larus marinus)
Visdief (Sterna hirundo)
Zilvermeeuw (Larus argentatus)

Grauwe gans (Anser anser)



Cosco Shipping xin hongkong 

Grimaldi lines- Grande San Paolo 

Grimaldi Lines- Grande San Paolo 

Grimaldi lines- Grande San Paolo 
Concorde Tanker 


 Sebastiono Caboto 
Hopper/Dredger 


Patea 
Oil/Chemical Tanker 

Polybotes 
Inland Ro-Ro-Cargo

Hansweert, Westerschelde 

Iedereen bedankt voor de berichten en een fijne avond. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.