Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

maandag 12 november 2018

Wandeling Schouwen-Duiveland


Nog even langs de Prunjepolder in Serooskerke gereden. Er waren weinig vogels te zien. Alleen een grote zilverreiger die al snel ver weg was. 

Grote zilverreiger (Ardea alba)

Ik wilde graag eens het vogelkijkscherm zien. Daar zijn we dan langs gereden voor we naar huis gingen. 




Ik vond het daar een beetje lastig fotograferen, tegen de zon in en de kijkgaten stonden voor mij niet op goede hoogte. Voor de lage kan ik niet bukken en voor de hoge ben ik net te klein.
Ik kon weinig zien maar ik heb een paar fotos gemaakt, ik vermoed goudplevieren die net wegvlogen. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.