Nature's admirer . Exploring the beauty of simplicity ✩₊˚.⋆☾𓃦☽⋆⁺₊✧ Geluksmomentjes in de natuur ♡ Uitstapjes en reizen ♡
Het is te warm voor de laptop maar toch maar een korte post, met die hittegolf kun je weinig doen.
Hoi Caroline. Dit gebied ken ik ook al niet. Vermoedelijk omdat alles zover weg zit .. je rietzanger is gaaf en wat zingt hij mooi op je video 👌🏻Groetjes en keep it cool 🧊 Maria
Nu nog 34 graden en wel wind , het zal niet veel afkoelen.
Thanks for visiting and commenting my blog ! Regards Caroline 🍀
Hoi Caroline. Dit gebied ken ik ook al niet. Vermoedelijk omdat alles zover weg zit .. je rietzanger is gaaf en wat zingt hij mooi op je video 👌🏻
BeantwoordenVerwijderenGroetjes en keep it cool 🧊
Maria
Nu nog 34 graden en wel wind , het zal niet veel afkoelen.
Verwijderen