Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

dinsdag 27 februari 2024

Yerseke Moer

 Na mijn operatie '"schouderprothese rechts in november " vandaag de eerste keer geprobeerd om auto te rijden, een rondje door ons gebied. Het autorijden ging wel redelijk, wel nog gevoelig maar het fotograferen was niet zo makkelijk omdat het moeilijk was om mijn camera van de passagiersstoel te pakken met rechts. Omdat het toch nog veel ganzen zijn het maar niet geforceerd. Volgende keer weer een poging. Verder ben ik nog druk met revalideren. 

Ik heb wel de roodborsttapuit gefotografeerd. Wel tegen de zon in. Ik denk dat er 2 waren. Ik heb ook nog een vogeltje naar het riet zien vliegen maar die zag ik later nergens meer. 




Roodborsttapuit - Saxicola rubicola

Iedereen bedankt voor de berichten ! 

16 opmerkingen:

  1. Pretty landscape. The Stonechat is a pretty bird.
    Take care, enjoy your day!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap om het toch maar te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Caroline. Goed gedaan! Langzaam, heel langzaam en zorgvuldig opbouwen! Je roodborsttapuitje is heel mooi!
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga voorlopig 1x per 14 dagen. Dat is genoeg gecombineerd met de rest. We gaan nog op vakantie ook in mei.

      Verwijderen
  4. Beautiful photos. Have a nice evening.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A great place to watch birds. At the same time, the mind relaxes when you are in a wonderful place.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Caroline.

    Die heb je er mooi op staan.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hooi Carolien,
    mooi die roodborst tapuit, nog heel veel sterkte ,
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent een sterke en vastberaden dame, je zult deze Caroline overwinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bonito reportaje, enhorabuena Caroline!!! Un fuerte abrazo desde el norte de España.

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.