Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

zondag 6 augustus 2023

Steltkluten (Himantopus himatopus)

Omdat het te slecht weer was voor wat anders vanmiddag nog eens bij de steltkluten gekeken. In de wind vogels fotograferen vind ik altijd wel leuk. 

Vandaag 2 jonge en 1 ouder gezien. De andere waren misschien aan het schuilen. 







 


Steltkluut (Himantopus himantopus)


Iedereen bedankt voor de berichten !

9 opmerkingen:

  1. Great series on the Stilts. Love your photos. Take care, have a great day and a wonderful week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline.

    Mooi hoe je de Steltkluten op de foto heb gezet.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige foto,s van de steltkluten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Caroline, Great to follow your bird photos. Beautiful !
    Greetings Lasse (sellberg nature photo)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Caroline, een van de elegantste soorten de steltkluut. Je hebt er mooie foto's van kunnen maken.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, Caroline, heerlijk als je zulke mooie foto's kunt maken van de steltkluten. Vooral jonge vogels zien, maakt me altijd blij. Het is weer gelukt, denk ik dan.
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Caroline,

    Ik zie dat ze hier nog twee jongen hebben, in je vorige blog waren het er nog drie. Er zal er dan toch wel eentje gesneuveld zijn vermoed ik. Bij die laatste foto kwam hij wel lekker dichtbij zeg. Mooie serie weer en ik hoop dat ze het gaan redden. Zoals ik je al berichtte heb ik er ook een leuke serie kunnen maken, moet alles nog uitzoeken en bewerken, maar zal zeker nog een blogje aan wijden. En volgend jaar wil ik er iets eerder bij zijn, ik denk dat ik nu geluk had dat ze er nog waren.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super photos of the stilts, Caroline. Given the chance, I could watch these all day. For me, those legs represent one of the miracles of the natural world!

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.