Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

zondag 23 april 2023

Kastelen Luxemburg-Duitsland

 Kastelen tijdens de vakantie in november 2022. 

Kasteel Vianden Luxemburg 


Schloss Rheinfels Duitsland

https://en.wikipedia.org/wiki/Rheinfels_Castle






Iedereen bedankt voor de berichten !


10 opmerkingen:

  1. Fint slott, Caroline. Sånne slott finnes ikke her.
    Hilsen Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful views of the castle, I really love the last shot.
    Take care, have a wonderful week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So good, the castle is in own ground, beautiful Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful castles, Caroline. Take good care - - - Richard

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie foto's en ze trekken mij ook altijd wel aan als ik hen eens mag ontmoeten. Ze vertellen altijd een geschiedenis daarbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Caroline.

    Heel mooi, ik houd van deze oude monumenten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Interesting relics from the past. Ukraine is having its past obliterated.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig die laatste foto met het slot boven op de berg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Caroline,
    Ben jij ook zo gek op kastelen? Als ik er eentje zie, moet ik er altijd even kijken. Zo mooi zoals die in die tijd gebouwd zijn en dan vaak ook nog op van die onmogelijke plekken.

    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Caroline,
    Mooi hoor al die kastelen. Indrukwekkend en mooi gefotografeerd.
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.