Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

dinsdag 7 februari 2023

Westkapelle bloemenvelden.

 Ik kwam op mijn laptop nog een map tegen van 26 juni 2022, de laatste verjaardag van mijn vader.  Ik heb nog redelijk wat mappen van de zomer door een schouderblessure en gelijk daarna zijn mijn ouders opgenomen in een verzorgingstehuis dus weinig tijd gehad.

Eerst de bloemenvelden van Westkapelle, de volgende blog de vogels van Westkapelle. 



Viooltje (Viola)


Margriet (Leucanthemum)

Klaproos (Papaver somniferum)






Iedereen bedankt voor de berichten  !


8 opmerkingen:

  1. Beutiful photos and flowers, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very colourful, Caroline. A pleasure for all.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nooit geweten dat je daar ook bloemenvelden aan kunt treffen,maar wel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke plaatjes om naar te kijken in de winter. Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap waarom mensen naar Nederland vliegen om deze prachtige velden Caroline te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Caroline.

    Dit geeft alvast een beetje lente gevoel.
    Heel mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig die bloemenvelden Caroline.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch ff verfrissend om nu aan te komen met een bloemenzee!
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.