Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

zaterdag 11 september 2021

De Manteling Domburg - Oostkapelle Zeeland

 De laatste keer (eind maart) voor de zomer dat we naar De Manteling Domburg geweest zijn. In de zomer is het veel te druk met toeristen. In de herfst kunnen we weer rustig daar wandelen. 

🍂

Reeën hebben we helaas niet gezien. 

https://www.staatsbosbeheer.nl/activiteiten/walcheren/ontdek-de-manteling-van-walcheren

Rose en Puck op weg 

Rose en Puck 

De narcissen staan mooi in bloei. 



Rose en Puck tussen de narcissen 

Narcis (Narcissus)


Strand Domburg 


Roodborst (Erithacus rubecula)

Vlaamse gaai (Garrulus glandarius)

Westkapelle 

Uitzicht op vuurtoren "Hoge Licht" Westkapelle 


Natuurgebied Noordervroon Westkapelle



Vogelkijkscherm 

Daar niet heel veel gezien, wat eenden, meeuwen en ganzen. 

Kleine mantelmeeuw (Larus fuscus)

Kluut (Recurvirostra avosetta)


Iedereen bedankt voor de berichten.
De blogs die ik volg heb ik in een map op mijn laptop geplaatst in plaats van op mijn blog. 
De lijst werd steeds langer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.