Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

donderdag 5 augustus 2021

Bloemenvelden Walcheren

Een paar weken geleden de bloemenroute gereden in Walcheren.
Ik weet niet precies alle namen. Mochten iemand het weten hoor ik het graag. 
Ik fotografeer pas sinds kort bloemenvelden dus ik moet het nog leren. 



De duinen op  de achtergrond. 




De klaprozen stonden niet meer zo heel mooi. 



Klaproos - Papaver 




Gewone Margriet (Leucanthemum vulgare)








Winde (Convolvulus)



Goudsbloem (Calendula officinalis)



Winde (Convolvulus)

Locacties:

Blauwpoortseweg Meliskerke
Mariekerke Meliskerke
Hollandseweg Westkapelle
Melseweg Westkapelle
Baalweg Westkapelle 
Paulusweg Zoutelande

Hierna zijn we nog even langs Noordervroon Westkapelle gereden, fotos volgen in een volgend blog. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.