Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

woensdag 27 mei 2020

Zeeuwsch-Vlaanderen

Radartoren Ossenisse 

Voor ik naar mijn ouders ging nog even bij de toren gekeken. 
Er zijn daar werkzaamheden. 
Het was laag water.
Aan vogels alleen wat meeuwen gezien. 








Rose en Puck 






Daarna langs 
Het Verdronken Land van Saefthinge 
gereden. 
Ik wilde even bij of rondom de vogelhut kijken maar er stond een auto en er lagen mensen te zonnen dus zijn we verder gereden. 
Dus helaas geen vogels gefotografeerd. 


Er was niet zo heel veel te zien, alleen wat zwaluwen die heen en weer vlogen. 


Rechts zie je 2 mensen in de geulen lopen. 
Als puber ben ik eens met zo'n excursie mee geweest. 

Op de achtergrond zie je Kerncentrale Doel Antwerpen




Afgelopen zondagochtend nog even bij Breskens Panormaweg gekeken.
Er was weinig te zien en regenachtig weer.
Ik wil graag nog eens bij de telpost kijken maar daar was nu geen tijd voor. 

 DC Brugge- Hopper 


 Zilvermeeuw

Zicht op Vlissingen
 

Iedereen bedankt voor de berichten. 
Iemand al de nieuwe interface geprobeerd? Bij mij blijven de fotos klein. Ik heb liever de oude. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.