Pagina's

All rights reserved © 2024 Caroline's natuurfotografie Copyright

Google Translate


Bedankt dat u de tijd genomen heeft om mijn blog te bezoeken.
Veel lees- en kijkplezier.
Neem ook eens een kijkje op de paginas.
Onderaan de blog is er gelegenheid om een reaktie te plaatsen.

©

♥ Only those who care about you can hear you when you're quiet ♥

zondag 18 augustus 2019

Drimmelen - Prunjepolder

De bouwvakvakantie is weer ten einde. 
Enkele uitstapjes gemaakt waarvan nog enkele blogs geplaatst zullen worden. De leuke uitstap hou ik tot het laatst.
Het is misschien wat veel achter elkaar maar ik wil mijn blog bijgewerkt hebben voor we in het najaar op vakantie gaan.

Dintelhaven Europoort 


Drimmelen-Biesbosch

Beverpad 

Tussen de buien door even naar Drimmelen geweest. 
Watervogels heb ik niet echt gezien, alleen wat zwanen want het gras stond heel hoog. In de winter zijn ze beter te zien.




Met je tuinhuis op vakantie. 



Rose

Het ging regenen dus we zijn terug naar de auto gelopen. 

Deze keer staat Puck niet op de foto. Maar Puck werd wel bekeken door iemand met dezelfde kleur. ♣

Ree (Capreolus capreolus)

We zijn verder gereden naar Schouwen-Duiveland waar we even moesten zijn. Daar nog even langs de Prunjepolder gereden.

Prunjepolder - Plan Tureluur
Inlaagweg Serooskerke




Er waren ook groepjes kleine zilverreigers.
Hier zullen we dan ook weer snel zien. 

Kleine zilverreiger (Egretta garzetta)

Er waren weer grote groepen lepelaars zoals meestal in de Prunjepolder. Soms zitten ze wel ver weg. 


Lepelaar (Platalea leucorodia)


 Kleine zilverreiger (Egretta garzetta)


Oeverloper (Actitis hypoleucos)

Deze groenpootruiter liep heel ver weg dus dan ook geen mooie foto. Lijkt of ze bij mij altijd ver weg lopen. 

Groenpootruiter (Tringa nebularia)

Grote mantelmeeuw (Larus marinus)


Distelvlinder (Vanessa cardui)

Oranje zandoogje (Pyronia tithonus)


Atalanta (Vanessa atalanta)

Toen we naar huis gingen vloog er net een hele groep over. Jammer dat ik niet meer gezien heb waar ze neergestreken zijn.
In het midden bovenaan zie ik denk ik een zilverplevier in zomerkleed. Op de tweede foto zie ik die meer links.
Ook gruttos denk ik.
Zien jullie nog soorten ?



Iedereen bedankt voor alle reakties en tot de volgende blog. 

Nu dan toch nog een foto van Puck



Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Deze blog is beveiligd met een SSL Certificaat.